Вучымся фарміраваць чытацкую пісьменнасць вучняў

Вучымся фарміраваць чытацкую пісьменнасць вучняўПрацягвае работу семінар-практыкум для настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры Ленінскага раёна «Фарміраванне чытацкай пісьменнасці ў працэсе навучання беларускай мове і літаратуры».

Другое пасяджэнне семінара прайшло ва ўстанове адукацыі «Сярэдняя школа № 8 г. Магілёва» і было прысвечана метадам і прыёмам развіцця чытацкай пісьменнасці вучняў на ўроках беларускай літаратуры.

Мерапрыемства атрымалася насычаным. Грахольская С.А. пазнаёміла з прыёмамі і спосабамі работы па фарміраванні і развіцці чытацкіх уменняў вучняў у працэсе работы з мастацкім творам. Балуева Л.М. падзялілася вопытам работы па стварэнні і выкарыстанні кампетэнтнасна-арыентаваных заданняў па літаратуры. Вучні Прасаловіч Н.Л. паказалі добры ўзровень сфарміраванасці чытацкай пісьменнасці на ўроку беларускай літаратуры па тэме «Якімі былі мае равеснікі ў час вайны? (У. Караткевіч «Лісце каштанаў»). С.М. Рабава прадставіла панараму вопыту работы настаўнікаў школы па дадзеным накірунку.

Замацавалі настаўнікі набытыя веды пры мадэляванні структурных элементаў урокаў.

Л.В. Селіфонтава,
кіраўнік семінара-практыкума,
настаўнік сярэдняй школы № 33 г. Магілёва

Вучымся фарміраваць чытацкую пісьменнасць вучняў

Вучымся фарміраваць чытацкую пісьменнасць вучняў

Вучымся фарміраваць чытацкую пісьменнасць вучняў

Вучымся фарміраваць чытацкую пісьменнасць вучняў

Вучымся фарміраваць чытацкую пісьменнасць вучняў

Вучымся фарміраваць чытацкую пісьменнасць вучняў

Вучымся фарміраваць чытацкую пісьменнасць вучняў